Luontoretkiä Keri Instituutin kanssa

Teen viisi luontomatkaa, jotka olen tehnyt Keri-instituutin kanssa. Kieleni kärjessä oleva kiertue on Madagaskarin kiertue, mutta katan myös muut.

Tämä on koko päivän, neljän tunnin kierros kolmessa eri eläinpuistossa, jossa pääset näkemään norsuja, sarvikuonoja, seeproja ja muita eläimiä. Se on mielenkiintoinen tapa viettää aikaa!

Tämä artikkeli on kokoelma parhaista luontomatkailuartikkeleista, jotka on kuratoitu yhdessä.

Parhaat luontomatkat ovat jotain, josta jokainen nauttii ja jokaisella matkalla on oma arvonsa. Jotkut niistä ovat yhtä merkityksellisiä kuin lomalle lähtö ja toiset ovat hauskoja, rentouttavia tai opettavaisia kokemuksia.

Luontomatkat ovat asia, jonka pitäisi olla läsnä jokaisen ihmisen elämässä. Meillä kaikilla on halu testata rajojamme ja kokeilla uusia asioita, joten miksi et tekisi siitä nautinnollisempaa matkalla jonnekin eri paikkaan? Tästä artikkelista löydät yhdessä kuratoidut parhaat luontomatkat eri puolilta maailmaa.

Keri Institute on koulutusorganisaatio, joka tarjoaa kursseja noin 15 maassa ilmaiseksi (mukaan lukien Intia). Intian kampukset sijaitsevat Kherissä, Mehsanassa; Ambala-Jalor

Matkakuvaaja ja kirjailija meni Amazonin sademetsään dokumentoimaan luontoa ja villieläimiä. Matkansa jälkeen hän tajusi, että jokainen kirja tarvitsee kansikuvan. Aluksi hän ajatteli, että se tulisi erittäin kalliiksi, mutta tutkittuaan hän alkoi tehdä kansia tarpeen mukaan, mikä oli halvempaa kuin ammattivalokuvaajan palkkaaminen. Sitten hän päätti käyttää tekoälyä kuvien luomiseen kirjoilleen.

Vaikka se ei ole paras vaihtoehto yksittäisen kirjan kanteen, tämä lähestymistapa on hyvä pienille yrityksille, joilla on erikoistuotteita tai -palveluita, koska ne voivat löytää vaihtoehtoisia tapoja tuottaa tuloja tuotteistaan/palveluistaan markkinaraon tai kategoriansa vuoksi.

Luontoretkiä opiskelijoille

Luontomatkat ovat opettavainen ja inspiroiva matkustusmuoto. Ne auttavat oppilaita oppimaan maailman eri osista ja tutustumaan erilaisiin kulttuureihin. Ne johtavat myös sosiaalisuuteen ja uusien ihmisten, paikkojen ja tilanteiden kokemiseen.

Osion avainsanat: Markkinointi sosiaalisessa mediassa, sosiaalisen median markkinointistrategiat, sosiaalisen median markkinoinnin strategiat, sisältömarkkinoinnin strategiat sosiaalisessa mediassa, sisältömarkkinoinnin taktiikat sen eri muodoissa

Johdanto: Sosiaalisesta mediasta on tullut yksi hallitsevista työkaluista nykypäivän verkkoyhteiskunnassa. Se auttaa yrityksiä lisäämään tietoisuutta kohdeyleisönsä keskuudessa luomalla läsnäoloa suosituille alustoille, kuten Facebook tai Linkedin. Se auttaa myös brändejä tavoittamaan asiakkaat tavoittamalla heidät haluamiensa kanavien kautta. Mutta kuten kaikilla muillakin alustoilla, sillä on myös omat rajoituksensa.

Pääsyy ulkomailla opiskeluun on uuden oppiminen, erilaisten kulttuurien tutkiminen ja maailman näkeminen. Joskus opiskelijoiden voi kuitenkin olla vaikeaa tehdä päätöstä siitä, missä he todella haluavat opiskella. Tästä syystä jotkut yliopistot tarjoavat “luontomatkoja”, joilla opiskelijat voivat kokea erilaisia kulttuureja eri puolilta maailmaa ilman, että heidän tarvitsee päättää minne haluavat mennä tai minkä koulun heidän kannattaa valita.

Tämä artikkeli esittelee tällaisten matkojen edut esimerkkien ja tapaustutkimusten avulla käyttämällä omaa tiimiämme Amsterdamin yliopistossa, joka tarjoaa näitä matkoja osana opetussuunnitelmaansa. Luettuasi tämän artikkelin tiedät:

Tulevan sukupolven aikana meidän on tehtävä tämä matka ja tutkittava luontoa. Mitä enemmän teemme sitä, sitä enemmän opimme itsestämme ja ympäröivästä maailmasta. Olen aina halunnut mennä telttailemaan, mutta vanhempani tai sisarukseni eivät koskaan vaivautuneet vakuuttamaan minua siitä, että se on hyvä idea.

Esimerkiksi “Kävely rannalla Havaijilla” on yleinen kesäaktiviteetti, mutta se voi olla myös melko tylsä tehtävä, kun sen tekee joku, joka on ollut töissä koko päivän toimistossa. On muitakin tällaisia tilanteita, joissa meidän on löydettävä tapa säilyttää järkemme ja olla täysin hukkumatta kaikkeen ympärillämme. Entä lomailemalla saarella? Se saattaa kuulostaa joltakin oudolta, mutta on olemassa mielenkiintoisia paikkoja, joissa voit käydä matkalla Havaijille tai mihin tahansa muuhun haluamaasi paikkaan!

Luontomatkat ovat todella suosittuja opiskelijoiden keskuudessa, jotka haluavat pitää tauon opiskelusta. Ne ovat myös hyviä meditaatioon ja henkilökohtaiseen kasvuun.

Nämä luontomatkat syntyivät osana Yliopiston yleiskokousta. Ajatuksena oli antaa opiskelijoille mahdollisuus saada todellisen maailman näkökulma joihinkin aiheisiin, joita he opiskelevat, mutta eivät voineet yliopisto-aikanaan. Se oli myös tilaisuus yliopistoille ja korkeakouluille osoittaa, että niillä on muukin tarkoitus kuin vain hyvien arvosanojen saaminen, mikä on tyypillistä useimmille opiskelijoille.

Ensimmäinen matka oli Kreikassa, jossa sadat opiskelijat ja professorit lähtivät seitsemän päivän safarille Ateenan, Olympus-vuoren, Ateenan ja muiden paikkojen ympärillä. Seuraava matka tehtiin Israelissa, jossa sadat kävivät päiväretkellä Jerusalemin ja Betlehemin ympäri. Seuraavaksi vuorossa oli Italia, jossa oli paljon väkeä.