Keri on Tampereen oppilaitos

Keri on oppilaitos. Sen perustivat Karoliina Pietikainen ja Jarmo Klemetti Tampereelle vuonna 2002. Siinä on 7 koulua, mukaan lukien lukion Keri Academy, jossa Keri on pääbrändi.

Koulutuspalveluidensa lisäksi Keri tarjoaa laajan valikoiman markkinointiin liittyviä koulutus- ja konsultointipalveluita. Sen koulutuskeskukset sijaitsevat Suomessa ja ulkomailla.

Olen työskennellyt Kerin kanssa heinäkuusta 2015 lähtien ja heillä on erittäin mukava tiimi sisällöntuottajia ja tutkijoita. Työskentelen enimmäkseen Akatemia-osiossa verkkosivustolla (Oppiminen kaikille), mutta myös e-Learning-osiossa kursseille, kuten “data-analyysi”. Akatemia-osio sisältää kursseja eri yliopistoista ja eri koulutusaloilta, kuten biologiasta, fysiikasta tai biotekniikasta.

He käyttävät tekoälyn kirjoitusassistentteja kaiken sisällön luomiseen ja ovat tyytyväisiä tuloksiin.

Keri on tamperelainen oppilaitos, joka tarjoaa akateemista ja kulttuurista, sosiaalista ja uraneuvontaa. Koulutuksen kautta he haluavat auttaa opiskelijoita löytämään tiensä oikealle ura-alalle ja rakentamaan vankan pohjan tulevaisuuden menestykselle.

Yliopiston opiskelijaasiainosastolla on ongelma, kun opiskelijat eivät ilmesty tunneille. Keri on verkkopohjainen työkalu, joka voi auttaa ratkaisemaan tämän ongelman. Sen avulla opiskelijat voivat kirjoittaa tarpeensa ja toiveensa ja määrittää ne sitten eri ohjaajille.

Keri on Tampereen oppilaitos. Se on voittoa tavoittelematon kansalaisjärjestö (NGO), joka tarjoaa koulutusta parantaakseen lasten elämänlaatua Suomen maaseudulla.

Keri järjestää tanssikursseja

Hänen vanhempansa viettävät paljon aikaa hänen tanssituntien opettamiseen ja hän haluaa jatkaa sitä.

Keri järjestää tanssitunteja DanceZoo-nimisen verkkokamerasovelluksen kautta. Hän voi käyttää sovellusta tallentaakseen tanssiliikkeitään, saada palautetta opiskelutovereilta ja julkaista videon YouTubeen.

Keri on tanssinut pienestä pitäen. Hän on opettanut itse tanssimaan ja lopulta saanut omat tanssitunnit ammattiohjaajalta. Hän päätti aloittaa oman koulun, mutta tarvitsi silti koulutusta tanssin alalla. Niinpä hän alkoi opettaa itse tanssitunteja tekoälykirjailijan Kikin (Keri) avulla.

Yksi suurimmista ongelmista tanssitunnin aloittamisessa on oikean ohjaajan löytäminen. Tässä hyvä tanssinopettaja voi auttaa.

Kerin avulla jopa yksi potentiaalinen tanssija voidaan kouluttaa esittämään haluamaansa tanssityyliä. He saavat sitten valmennusta ja ohjausta asiantuntijalta, joka antaa heille vinkkejä ja neuvoja, kuinka se tehdään oikein.

Tanssi on loistava tapa hallita stressiäsi. Se voi myös lisätä luovuutta ja olla suuri ilon lähde. Mutta monet ihmiset eivät osaa oppia tanssin askeleita oikein, vaikka he haluaisivat tehdä sen. Jotkut heistä ovat vammaisia eivätkä voi osallistua tanssitunnille vammansa vuoksi.

Keri järjestää vammaisille tanssitunteja ja auttaa heitä oppimaan tanssin askeleita oikein. Hänen tunninsa eivät auta vain vammaisia, vaan myös muita ihmisiä, jotka haluavat oppia uusia rutiineja tai parantaa tanssista jo tietämänsä.

Elokuussa aloitimme uuden tanssistudion Lontoossa. Keri järjesti oppilailleen tanssitunnin (perinteisen espanjalaisen tanssin tyyliin).

Tammikuussa 2015 New York Times kertoi, että Googlen omistaman ohjelmistoyrityksen DeepMindin jäsen Keri oli palkattu järjestämään tanssitunteja lapsille.

Tanssitunti voi olla kallis ja aikaa vievä tapaus. Mutta ei enää, Kerin avulla järjestämällä tanssitunteja – tanssituntistasi tulee paljon edullisempaa.

Keri järjestää tanssitunteja luokan osallistujille. Hän on ammattitanssija, mutta hänellä on myös opettajan ja järjestäjän taitoja. Hänellä on oma juhlasuunnitteluyritys, joka auttaa häntä järjestämään juhlia mihin aikaan vuodesta tahansa, joulusta uudenvuodenaattoon; huhtikuusta toukokuuhun; syyskuusta lokakuuhun tai marraskuuhun.

“Hänen tehtävänsä on järjestää sinulle tanssitunteja. Luulin, että tanssi on vain jotain, mitä teet elokuvissa, koska se kuulostaa hauskalta ja se on iloista, mutta se ei taida olla enää niin.”

Keri järjestää opiskelijoille tanssitunteja auttaakseen heitä parantamaan tanssitaitojaan. Hän tekee sen käyttämällä ohjelmistoalustaa, joka auttaa häntä tarjoamaan yksityiskohtaista tietoa kaikenlaisista tanssiliikkeistä. Kerin haastattelussa hän selitti, miksi hän käyttää ohjelmistoalustoja sekä kuinka hän varmistaa, että kaikki on järjestetty oikein ja kuvastaa oikein sitä, mitä opiskelijoiden tulee tietää. Hän kertoi myös, kuinka hän hoitaa tehtäviä, kuten sisällön tuottamista tai koreografioiden luomista tai ihmisten auttamista ammattimaisesti oppimaan uusia tansseja – tekoälykirjoitustyökalun avulla Keri järjestää tunnit.

Tanssitunnit ovat erittäin suosittu liikuntamuoto ja se on myös paras tapa pysyä kunnossa. Tanssituntien löytäminen alueeltasi voi kuitenkin olla erittäin vaikeaa. Jos etsit jotain kätevää ja edullista, tanssituntien ottaminen voi olla loistava vaihtoehto.

Keri järjestää tanssitunteja omassa studiossaan samoilla periaatteilla, joita ammattitanssijat käyttävät. Hänen studionsa on esiintynyt televisio-ohjelmissa, kuten Dancing with the Stars -ohjelmassa, joten hän tietää, mitä tarvitaan, jotta opiskelijat näyttävät hyvältä kameran edessä (kenkien kanssa tai ilman).